گفتم شاید ندیدنِت از خاطرَت دورم کنه
دیدم ندیدنت فقط می تونه که کورم کنه
گفتم صداتو نشنوم شاید که از یادم بری
دیدم تو گوشام جز صدات، نیستش صدای دیگری
ندیدن و نشنیدنت، عشقتو از دلم نبرد
فقط دونستم بی تو، دل پرپر شد و گم شد و مرد
امروزُ محتاج توام، من نمی گم دلم می گه
فردا اگه مُردم نیا، چه فایده نوشدارو دیگه؟
 
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ق.ظ http://pws.blogsky.com

سلام!
هیچی نیست واسه گفتن! از اون لحظاتیه که حرفام تموم شدن یهو! فقط کاش الان آن بودی! همین.
راستی ؛ لازم نیست همیشه با چشم بسته تصور کنی! گاهی لازمه چشمات باز باشه تا از هر لحظه برای فهمیدن اطرافت عقب نمونی! اونوقته که میفهمی تصور با چشمای باز چقدر مفیدن!!
از اینکه به وبلاگ خودت لطف داری ممنونم...
باز هم مثل هر روز آپ کردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد