((اینجا کجاست؟))

((اینجا کجاست؟))

 اینجا کجاست؟ اینجا کجاست؟

این باغ بی پرچین؟ این دشت بی پیکر؟

 اینجا کجاست؟ اینجا کجاست؟

 شهری که بیمار است! چشمی که گریان است!

 دستی که می لرزد! پایی که لنگان است!

اینجا کجاست؟ اینجا کجاست؟

این نامرادیها! این بی وفائیها! این ابر بی باران!

 رودی که خوابیده؛ در بستر خشکش! اینجا عشرتکده غربت و تنهائی هاست.

 اینجا ماتمکده هجر و جدائی هاست.

 اینجا دیار غربت است.

 اینجا دیار فقر محبت است.

اینجا دیار بی هم نفسی است.

 دستم را بگیر! تا در کنار هم! از کوچه فراق! به سلامت عبور کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
بانمک دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی ای رهگذر
حالت چطوره؟
وبلاگت قشنگ وزیباست بهت تبریک میگم
به من هم سر بزن خوشحال میشوم.

مجید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلام ای عزیز
انشالله حالت خوب باشه
اگه منا یادت بیاد من مجید ار بلاگ احساس من هستم
من بلاگما عوض کردم
اگه سر بزنی خیلی خوشحال میشم
من منتظر حضور سبزتم

سلام
وبلاگت قشنگ شده
مرسی که به من سر زدی
رهگذر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد